One day you woke up ten years older, taken prisoner like a soldier, you left your home for what seemed noble, give anything to do it over

Bilder från i helgen när fanny följde med till Tärnaby. Förutom kylan och att jag blev sjuk på söndan så var det jätteroligt! Var hemma igår och idag från skolan p.g.a att jag hade feber och har världens jobbigaste halsont/hosta (kan knappt prata, ibland bränner det som satan och jobbigt att andas). Så stannar hemma imorgon också sen hoppas jag att jag är frisk på torsdag. Och en till grej, har inte bara missat massa skolarbete utan självaste Fannys födelsedag som var igår. Så ska gratta henne i efterskott när jag träffar henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback