where we belong

Var i lycksele från måndan till torsdan och hade jävligt roligt så ska förhoppningsvis dit igen om ett tag. Sen i fredags var jag i malå ett tag och umgicks med några, jag fanny och elin gjorde pizza sen for jag hem ganska tidigt. Och igår for jag in till malå tidigt på morgonen och var där hela dagen. Fixade tacos till middag hos fanny igen och sen kom några fler. Där umgicks vi som bara sen var vi ute och körde moppe också. Fick skjuts hem av carro sen och nu idag har jag bara tagit det lungt. Men det känns bra, har gjort himla massa det här sommarlovet och fått sjukt mycket minnen så behöver egentligen inte ha så stor ångest över skolan även om jag har det, haha! Är ju bara en och en halv vecka kvar. Men har fortfarande kvar lite planerade saker så det är skönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback