lista

Hur gammal är du? 14, fyller 15

Hur gammal känner du dig? som jag är tror jag.

Vad har du gjort idag? skola, pll, sen ingenting..

Vilken film såg du senast? maria wern (minns inte vilken)

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Mest sommar för älskar sol, värme, bad!

Är du besatt av nånting? socker, musik, serier, telefon haha;)

Beskriv platsen du befinner dig på just nu? ensam i ett mörkt tv-rum med en tv? haha!

När vaknade du idag? halv sju.

Vilken är din favorithögtid? julen tror jag.

Vad lyssnar du på just nu? ingenting, tvn!

Har du nån gång brutit ett ben? nepp.

Snarkar du? vet inte, man har ju fått höra olika haha!

Hur går du helst klädd? svarta dr denim sen nån skön tröja.

Vilket stjärntecken är du född i? skorpionen

Vad sa du senast? "hejdå"

Vad har du i dina fickor? ingenting,

Vad köpte du senast? på matfronten en macka.

Hur många gånger har du flyttat? öh..har bott på typ 4 olika ställen fast sen har det varit lite komplicerade flytter haha..

Vad åt du till frukost? macka, juice, mjölk och ↓ 

Hur såg ditt liv ut för tio år sen? ingen aning men bodde nog på bonden då skulle jag tro.

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? golvet.

Är du blyg? bland folk jag inte känner ja, fast annars inte haha..

Vad heter du i andranamn? gabrielle

Har du svenskt ursprung? ja!

Har du, eller har haft, något smeknamn? nje, finns som inget som passar till mitt namn;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback